28 Şubat 2013 Perşembe

KIZ KULESI-YENİ HAYAT





  Kız Kulesi'ni seviyorum. Yıllarca Sunay Akın'ın Kız Kulesi şiir, hikayelerini okuduktan sonra karşısında oturmak insanda ayrı bir duygu uyandırıyor, karşımızdaki sadece bir kule değil, başka bir şey. Bir derinlik var ama herkese farklı. 

 Taşındım, artık Anadolu yakasındayım, değişen sadece ev değil, her şey....  

 Artık Anadolu yakasındayım ve Kız Kulesi civarlarındayım, profil fotoğrafı yapmak için insanların karşısında sırayla biriktiği, sürekli insanlar çarpışılan zamanlar dışında, oralarda kitap okuyan, bisiklete binen birisi olmayı düşünüyorum. 

  Havalar hep bozuk olsun Kız Kulesi hep bana kalsın.

  Yukarıdaki fotoğrafı evin balkonundan çektim demek isterdim ama maalesef karşısındaki kayalıklardan çektim.   

4 yorum:

  1. Dnzcan, dikkatinizi çekerim. Galata Kulesi'nin Kız Kulesine delice aşık olduğunu biliyorsunuz değil mi? Karşıdan karşıya aşklardan bu. Hoş bir ara Galata Kulesi dayanamamış, Hazarfen Ahmet Çelebi ile bir aşk mektubu göndermeye kalkmış ama Hazarfen Kız Kulesine kadar uçamayınca, sonra da Cezayir'e sürülünce, ogünden bu güne sevdayla bakıştıkları söylenir:)

    İlginizi çekerse, öyküleri burdadır:)

    http://hayalkahvem.blogspot.com/2011/09/kz-kulesi-ile-galata-kulesinin-ask.html

    YanıtlaSil
  2. ilgimi çekti, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  3. Nedense/niyeyse ben daha polisiye daha kisa film tadinda, aslinda daha benim gozumdeki dnzc li bir blog bekliyordum:) HME

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan'cım sen o hep konuştuğumuz senaryo, öykü gibi ürünleri bekliyorsun doğal olarak, ben ise anılardan bir şeyler yazdım hep.

      Yazacağız o senaryoyu bir gün beraber, sabır ..:)

      Sil